jul

lördag 1 december 2012

Sushi

Det är något speciellt med sushi. Från första gången jag åt det så har jag älskat rätten. Tillsammans med pappa blev det vår grej att laga och sakta har det väl blivit lite av min grej att göra. Det är sällan vi köper sushi då det inte är så svårt att göra. Ett tag var faktiskt drömmen att bli sushikock i Japan men med hundar och långt hemifrån så insåg jag att det nog inte var så smart. Och sen så finns det ju så mycket mer att laga! Men gott är det och kul att laga är det!

3 kommentarer:

  1. Och både snyggt och gott blev det, det kan mamma intyga!

    SvaraRadera
  2. Har du gjort de där bitarna?? Jätte-jättesnygga! (Mycket snyggare än de magistern har lyckats pyssla ihop här hemma kan jag avslöja..)
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tack så mycket! Hoppas allt är bra med er:)
      Kram

      Radera